23 grudnia 2010

Tekst i tłumaczenie sending mail

sending mail

Słońce znów mnie dziś opuściło
Rzucając mnie w ciemność

Staję się słaba, czuję się nieszczęśliwa
Nienawidzę tej części dnia
Nienawidzę siebie w takim stanie

Waham się, wzdycham
Wymazuję wszystko, wpisuję na nowo
Ale w końcu i tak nie mogę wcisnąć przycisku "wyślij"

Jak długo i jak bardzo
Powinnam być silna?

Do tego dnia
Kiedy jestem przy tobie, po prostu przy tobie
Uśmiechasz się, wybaczasz mi



Słowa nie wyrażą tego co czuję
Spotkanie twarzą w twarz, chcę powiedzieć, ale (x4)

Delikatnie spowija mnie światło księżyca
Ale nawet taka noc nie ukryje mojej samotności

Staram się wybierać słowa
Ogólne i trudne do zrozumienia
By uciec od bólu

Ale twoje proste, naturalne, piękne
I czasami smutne i wesołe słowa
Przenikają moje serce

Kiedy to wszystko , 
Stało się tak skomplikowane

Czy nadejdzie dzień
Kiedy jestem przy tobie, po prostu przy tobie
Uśmiechasz się, wybaczasz mi

Tylko słysząc twój głos, myślę o twoim uśmiechu
Chcę cię zobaczyć, to przerażające  (x4)

Czas mija, mail który napisałam
Pozostaje niewysłany i znów nastaje poranek (x4)
****
Taiyou ga watashi o oite kyou mo mata
Yami ni nagakomareta yo

Yowaku naru nasakenaku naru
Ichinichi no kono shunkan ga dai kirai
Nani yori sonna watashi ga dai kirai

Tameratte tameiki tsuite
Shoukyo shite saisho kara uchinaoshite
Dakedo kekkyoku soushin ose nakute

Ittai itsu made ittai doko made
Tsuyosa o mote tara

Anata no soba de tada anata no soba ni ite
Waratte irareru yurusareru nee
Sonna hi ga kuru no?

* Kotoba ni nara nai omoi no bun wa
Me to me awasete tsutae tai no ni

* (repeat)
* (repeat)
* (repeat)

Tsukiakari ga yasashiku tsutsumu
Konna yoru demo samishisa kakuse nai

Wakari nikui toomawashi na
Kotoba tachi o wazawaza erande tameshite
Itami kara nogare you to suru watashi

Massugu de kazara nakute utsukushikute
Toki ni kanashikute tanoshii kotoba de watashi no
Mune o sasu anata

Itsu kara subete wa itsu kara konna ni
Fukuzatsu ni natta no

Anata no soba de tada anata no soba ni ite
Waratte irareru yurusareru nee
Sonna hi ga kuru no?

** Koe o kiita ra egao omotte
Ai taku natte sore ga kowakutte

** (repeat)
** (repeat)
** (repeat)

*** Jikan o kakete dekita mail o
Okore nai mama mata asa ga kuru yo

*** (repeat)
*** (repeat)
*** (repeat)

Brak komentarzy:

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP