12 grudnia 2010

Thank U, do it again,sending mail

Wstępne tłumaczenia na podstawie fragmentów z chaku-uta

Do it again

(dance dance dance
do it again) x8

(sing sing sing
do it again) x8

Czy wciąż pamiętasz
Sen który opowiadałeś tamtego dnia?

Gdzie teraz jest ten sen?
Jaki przybrał kształt?

" Smutnym jest poddanie się"
To wcale się nie zmieniło

Ale nie jest to jedyna rzecz
Która wzrosła w tej rzeczywistości

Tylko sen...
Sny są tylko...

(dance dance dance
do it again) x4

(sing sing sing
do it again) x4

Czy to ogrzewa twoje serce?
Nagle?

Czy ściska twoje serce?
Mocno?

"Odpuszczenie to też odwaga"
To coś co wiemy będąc dorosłymi

Ale to nie jest łatwe
Tym razem, zdałam sobie sprawę

Co byś wiedział
Pomyśl o tym

(dance dance dance
do it again) x4

(sing sing sing
do it again) x4

Czy wciąż pamiętasz
Sen który opowiadałeś tamtego dnia?

Gdzie teraz jest ten sen?
Jaki przybrał kształt?
" Smutnym jest poddanie się"
To wcale się nie zmieniło

Ale nie jest to jedyna rzecz
Która wzrosła w tej rzeczywistości

"Odpuszczenie to też odwaga"
To coś co wiemy będąc dorosłymi

Ale to nie jest łatwe
Tym razem, zdałam sobie sprawę


Tylko sen...
Sny są tylko...

(dance dance dance
do it again) x2

(sing sing sing
do it again) x2



sending mail

Słońce znów mnie dziś opuściło
Rzucając mnie w ciemność

Staję się słaba, tracę całe współczucie
Nienawidzę tej części dnia
Nienawidzę siebie w takim stanie

Waham się, wzdycham
Wymazuję wszystko, wpisuję na nowo
Ale w końcu i tak nie mogę tego wysłać

Do kiedy, dokąd
Powinnam trzymać się odwagi

Będąc przy tobie, tylko będąc przy tobie 
Uśmiechasz się, wybaczasz mi, hey
Czy ten dzień nadejdzie?
 
Słowa nie wyrażą tego co czuję
Spotkanie twarzą w twarz, chcę powiedzieć, ale (x4)

Delikatnie spowija mnie światło księżyca
Ale nawet taka noc nie ukryje mojej samotności

Wybierając ogólne i trudne
do zrozumienia słowa
Próbuję uciec od bólu

Twoje proste ale piękne
I czasami wesołe ale smutne słowa
Przenikają moje serce

Kiedy to wszystko , kiedy
Stało się tak skomplikowane

Będąc przy tobie, tylko będąc przy tobie 
Uśmiechasz się, wybaczasz mi, hey
Czy ten dzień nadejdzie?

 Tylko słysząc twój głos, myślę o twoim uśmiechu
Chcę cię zobaczyć, to przerażające ale (x4)

Czas mija, mail który napisałam
Pozostaje niewysłany i znów nastaje poranek (x4)

Thank U

lalalala lalalala
lalalala lalalala

Dziś był kolejny dzień
Dzieliliśmy cenne chwile

To, że byłeś sobą 
uszczęśliwiło mnie

Dziś był kolejny dzień
Żyliśmy pod tym samym niebem

Chcę ci podziękować za wszystko
Więc zaśpiewajmy

lalalala lalalala
lalalala lalalala

Słyszę Cię
Słyszę cię wyraźnie
Widzę to wyraźnie
Widzę to

Ponieważ nie trzeba obiecywać, 
Że jutro nadejdzie

Dziś był kolejny dzień
Wiele rzeczy się wydarzyło

Był też czas kiedy powstrzymywaliśmy łzy, 
Ale

Dziś, kiedy dzień się skończył
I kiedy zasnę

Będę śnić 
o chwilach spędzonych z tobą

Zawsze, z pewnością

lalalala lalalala
lalalala lalalala

lalalala lalalala
lalalala lalalala

lalalala lalalala
lalalala lalalala

Brak komentarzy:

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP