3 lutego 2011

『ayu-mi-x』HOUSE/ Acoustic Orchestra/ trance/ ayu-ro mix ,Box set

Również 30 marca wydany zostanie kolejny album z serii ayu-mi-x w 4 wersjach oraz specjalnym boxie zawierające wszystkie 4 oraz dodatkową płytę "non-stop mega mix". Zapakowany ma być w specjalne pudełko i zawierać 13 mini plakatów z poprzednimi okładkami remixowych albumów z tej serii. Cena takiego zestawu to "tylko" 11 tysięcy jenów

Wszystkie wersje dostępne są w przedsprzedaży na  CDJapan


『ayu-mi-x 7 -version HOUSE-(仮)』

・For My Dear...
・TO BE
・appears
・M
・UNITE!
・Dearest
・Voyage
・No way to say
・fairyland
・Bold & Delicious
・Mirrorcle World
・crossroad
・Virgin Road

『ayu-mi-x 7 -version Acoustic Orchestra-(仮)』

・Trust
・WHATEVER
・LOVE ~Destiny~
・kanariya
・AUDIENCE
・evolution
・NEVER EVER
・HANABI
・forgiveness
・Moments
・HEAVEN
・BLUE BIRD
・You were...

『ayu-mi-x 7 presents ayu trance 4(仮)』

・poker face
・YOU
・monochrome
・vogue
・Far away
・SEASONS
・Endless sorrow
・Greatful days
・CAROLS
・Days
・Rule
・MOON

『ayu-mi-x 7 presents ayu-ro mix 4(仮)』

・Depend on you
・Boys & Girls
・Fly high
・SURREAL
・Daybreak
・Free & Easy
・INSPIRE
・STEP you
・Startin'
・glitter
・talkin' 2 myself
・Sunrise ~LOVE is ALL~

【BOX SET(4CD+Bonus CD)】 

【DISC-1】
『ayu-mi-x 7 -version HOUSE-(仮)』 AVCD-38296(共通)
【DISC-2】
『ayu-mi-x 7 -version Acoustic Orchestra-(仮)』 AVCD-38297(共通)
【DISC-3】
『ayu-mi-x 7 presents ayu trance 4(仮)』 AVCD-38298(共通)
【DISC-4】
『ayu-mi-x 7 presents ayu-ro mix 4(仮)』 AVCD-38299(共通)

Brak komentarzy:

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP