23 lutego 2011

bonusy

kolor czerwony - prezenty dla TA
kolor niebieski - prezenty dla mu-mo

『ayumi hamasaki Rock'n'Roll Circus Tour FINAL ~7days Special~』
- Pamiętnik (A5-size)
- Zestaw naklejek (A)

『A 50 SINGLES ~LIVE SELECTION~』
-  Clear File (A4-size)
- Zestaw naklejek (B)

『ayumi hamasaki Rock'n'Roll Circus Tour FINAL ~7days Special~』 + 『A 50 SINGLES ~LIVE SELECTION~』 Set
- podkładka pod myszkę
- pamiętnik (A5-size)
- Clear File (A4-size)

- Clear File (A4-size)
- Zestaw naklejek (A)
- zestaw naklejek (B)


『ayu-mi-x 7 -version HOUSE-』
- naklejka (A)
- kartka pocztowa (A)

『ayu-mi-x 7 -version Acoustic Orchestra-』
- naklejka (B)
-kartka pocztowa (B)

『ayu-mi-x 7 presents ayu trance 4』
- naklejka (C)
- kartka pocztowa (C)

『ayu-mi-x 7 presents ayu-ro mix 4』
-naklejka (D)
- kartka pocztowa (D)

『ayu-mi-x 7 -LIMITED COMPLETE BOX-』
- Jacket Design Box Tissue (Dice-shape)
- naklejki (A to D)

- bloczek notatkowy

Brak komentarzy:

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP