15 września 2010

tłumaczenie virgin road

Virgin road

Dziękuję ci z głębi serca za wszystko
Za samotność, ból, poczucie winy i miłość którą czułeś do mnie aż do teraz

Nie potrafiłam wypowiedzieć tych słów aż do teraz
"Dziękuję ci za to życie"

W te dni, kiedy nie potrafiłam się docenić
To nie ja zostałam zraniona

Twoja twarz była zawsze taka wesoła
Dlatego nigdy nie zapomnę dnia, gdy zobaczyłam na niej łzy

Spotkałam kogoś kto powiedział "Kocham cię i chcę cię chronić"
Więc wyruszymy razem
Nie ważne na jaki smutek napotkamy, jakie odnajdziemy szczęście
Przyrzekaliśmy spędzać każdą chwilę razem
Proszę, czuwaj nade mną

Będę wdzięczna za wszystko co się zdarzy
Dziękuję, teraz i na zawsze

Bywały noce kiedy się sprzeczaliśmy, krzyczeliśmy na siebie we łzach
I w końcu uciekaliśmy z domu

Ale nawet wtedy, zawsze mnie rozumiałeś
Lepiej niż ktokolwiek inny

Czuję, że osoba w której się zakochałeś
Jest podobna do osoby którą kocham

To impulsywne zachowanie, czuję, że znałam je wcześniej
Kiedy to zauważyłam, pojedyncza łza spłynęła mi po policzku
To takie ciepłe uczucie

Dziękuję ci z głębi serca za wszystko
Za samotność, ból, poczucie winy i miłość którą czułeś do mnie aż do teraz

Brak komentarzy:

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP